39 dažniausiai pasitaikančios klaidos dokumentų valdymo srityje

Dokumentų valdymastai sritis, kurioje vyksta nuolatiniai pakeitimai. Šio seminaro lektorė daugelį metų įvairiose Lietuvos įmonėse, įstaigose atlieka dokumentų valdymo auditą, tikslu pagerinti organizacijos dokumentų valdymą. Jo metu išsiaiškino ir apibendrino būdingas, dažniausiai dokumentuose pasitaikančias klaidas. Jas ir akcentuos seminaro metu.

Jeigu norite pagilinti žinojimą oficialiųjų dokumentų valdymo srityje, nedaryti ir nekartoti klaidų, esate kviečiamas (-a) į 6 akademinių valandų praktini-konsultacinį seminarą. Dėstytoja ne tik nurodys dažniausias dokumentuose pasitaikančias klaidas, kurių išvengsite ateityje, bet ir pasidalins kokybiškais dokumentų pavyzdžiais. 


Mokymai vyks: 2024-12-13

Mokymų vieta: Nuotoliniai mokymai dalyvio namuose arba darbo vietoje

Kategorija:

Original price was: 105,00 €.Current price is: 85,00 €.

Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!

LEKTORIUS

Dr. Virginija Chreptavičienė baigė Kauno technologijos universitetą, kuriame ir apginė socialinių mokslų daktaro disertaciją. Nuo 1990–2013 m. dirbo dėstytoja Kauno technologijos universitete, Vytauto Didžiojo universitete, Lietuvos sveikatos mokslų universitete. Nuo 2014 m. Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorė. Jos specializacija yra žmogiškųjų išteklių valdymas, darbo teisė, informacijos valdymas, dalykinė komunikacija. Šia tematika 23 metus veda seminarus, vidinius mokymus, teikia konsultacijas, skaito pranešimus nacionalinėse ir tarptautinėse konferencijose, dalyvauja tarptautiniuose projektuose, yra publikavusi 30 mokslinių straipsnių, 1 mokslo studiją, 2 knygas, su bendraautoriais parengusi 2 monografijas, vadovavo 3 daktaro disertacijom, nacionalinių institucijų darbo grupėse dirbo eksperte, dalyvavo rengiant Lietuvos Respublikos Vyriausybės administravimo sistemą. Nuo 1995 m. Tarptautinės verslo komunikacijos asociacijos, Tarptautinės verslo mokymo asociacijos (SIEC/ISBE) narė.

BENDRA INFORMACIJA

Jums tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Artėjant mokymams el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.


DIENOTVARKĖ:

09.00 – 11.30  I mokymų dalis

11.30 – 12.00  Pertrauka

12.00 – 14.00 II mokymų dalis


Užsiregistravus iš anksto kaina tik 85 Eur, PVM neapmokestinama!

Kiekvienas mokymų dalyvis gaus elektroninį kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.


Negavus patvirtinimo el. paštu susisiekite su vadybininke nr. 8 603 16667.

PROGRAMA

1. Pamiršti teisės aktų, reglamentuojančių oficialiųjų dokumentų rengimą, reikalavimai.

2. Popierinių dokumentų rengimas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

2.1. teisės aktuose (įsakymuose, nutarimuose, sprendimuose, potvarkiuose);

2.2. teisės aktuose (taisyklėse, tvarkų aprašuose ir kt.), tvirtinamuose vadovo įsakymu;

2.3. siunčiamuose dokumentuose (raštuose, pažymose, įgaliojimuose ir kt.);

2.4. vidaus dokumentuose (aktuose, protokoluose, pažymose, tarnybiniuose pranešimuose ir kt.).

3. Elektroninių dokumentų rengimas. Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

3.1. oficialiųjų dokumentų pasirašymo elektroniniu parašu;

3.2. elektroninių dokumentų nuorašų, išrašų rengimo ir tvirtinimo.

4. Dokumentų tvarkymas ir apskaita kalendorinių metų eigoje. Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

4.1. dokumentų saugojimo terminų nustatymo;

4.2. oficialiųjų dokumentų registravimo;

4.3. bylų sudarymo kalendorinių metų eigoje.