Aptarnavimo gerinimas taikant juodosios dėžės metodą

Mokėjimas bendrauti su žmonėmis ir kurti santykius yra prekė, už kurią aš pasiryžęs sumokėti brangiau nei už bet ką kitą pasaulyje…  John D. Rockefeller.

Kaip užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą – vienas pagrindinių klausimų, kuris neduoda ramybės kiekvienam verslo atstovui.

Nepriklausomai nuo to, kokios prekės ar paslaugos yra teikiamos klientui, įmonės vertybes ir įvaizdį reprezentuoja būtent tie darbuotojai, kurie turi tiesioginį kontaktą su vartotojais. Kai tokių asmenų – vos keletas, užtikrinti kokybišką darbą atrodo ganėtinai paprasta užduotis. Tačiau ką daryti tuomet, kai darbuotojų skaičius kur kas didesnis?


Mokymai vyks: Renkama dalyvių grupė

Mokymų vieta: Nuotoliniai mokymai dalyvio namuose arba darbo vietoje

Platesnė informacija apie mokymus pateikiama apačioje.

 

Kategorija:

Original price was: 145,00 €.Current price is: 105,00 €.

Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!

LEKTORIUS

Juris Belte – UAB „Medicinos Verslo Akademija” įkūrėjas ir vadovas. Konsultavimo patirtis nuo 1997 m. daugiau nei 20 metų vadovavimo ir  pardavimų patirtis tarptautinėse kompanijose. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja pardavimo pajėgų treniravimo, valdymo klausimais, gilinasi į bendravimo psichologiją. Lektorius turi vadybinį ir psichologinį išsilavinimą, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.

BENDRA INFORMACIJA

Jums tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Artėjant mokymams el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.


DIENOTVARKĖ:

09.00 – 11.00  I mokymų dalis

11.00 – 11.15  Pertrauka

11.15 – 13.15 II mokymų dalis


Užsiregistravus iš anksto kaina tik 105 Eur, PVM neapmokestinama!

Kiekvienas mokymų dalyvis gaus elektroninį kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.


Negavus patvirtinimo el. paštu susisiekite su vadybininke nr. 8 603 16667.

PROGRAMA

  1. Aptarnavimo samprata.

Kas yra geras aptarnavimas. Klientų lūkesčiai ir poreikiai. Aptarnavimo lygmenis.  Kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime.  Įvaizdžio formavimas. Kodėl mus palieka klientai – didžiausios klaidos aptarnavime.

  1. Aptarnaujantis darbuotojas.

Kokios savybes privalomos darbe su klientais? Ko iš mūsų tikisi klientas. Pasitikėjimas aukščiau už viską. Pasitikėjimo formavimas. Emocinis intelektas kaip svarbi prielaide darbe su klientais. Išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas.

  1. Komunikavimas

Komunikavimo samprata. Išgirsti, pasakyti ir prisiderinti. Darnos su klientu pasiekimas. Tarpasmenine sąveika užtikrinantys bendravimo dėsniai. Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai. Psichologinė klausa.

  1. Darbas su klientu. 

Kontakto pradžia. Pirmo įspūdžio efektas. Klientų tipai ir individualūs prisiderinimas prie jų. Poreikių išsiaiškinimas ir sprendimo pasiūlymas. Prieštaravimų neutralizavimas. Partnerystės santykių formavimas.

  1. Sudėtingas situacijos darbe su klientais.

Skundų klasifikavimas ir jų valdymas. Juodosios dėžės metodo taikymas tinkamai klaidų kultūrai formuoti. Susitelkimas į sprendimų principas.

  1. Įtaka.

Įtakos taikymas aptarnavime. Nuo ko priklauso įtaka. Įtakos didinimas – metodai ir technikos.